loading...
الیزه
نویسنده بازدید : 33 سه شنبه 03 مرداد 1391 نظرات (0)

احتمالا شما هم برروی کامپیوتر خود اطلاعات خصوصی و یا محرمانه‌ای را نگه‌داری می‌کنید که نباید دیگران به آنها دسترسی داشته باشند. نرم‌افزارهای مختلفی برای رمز‌گذاری و یا قفل کردن پوشه‌ها وجود دارد اما ما امروز قصد داریم یکی از بهترین آنها یعنی SysTools Folder Lock را معرفی نموده و نحوه کار با آن را آموزش دهیم و ... .

نویسنده بازدید : 19 سه شنبه 03 مرداد 1391 نظرات (0)


بازی اعتیاد آور و فوق العاده مهیج و چذاب Fruit Ninja  که قبلا برای گوشی های اندرویید ارائه شده بود این بار برای گوشی های سیمبین 3^ ساپورت مانند گوشی های نوکیا N8 و C7 قابل اجرا می باشد. در صورتیکه شما از گوشی های سیستم عامل سیمبین نسخه 5 با سخت افزار قوی مانند Vivaz و Vivaz Pro و  Satio و سامسونگ Omnia hd استفاده می کنید میتوانید این بازی را نصب نمایید. شما با استفاده از شمشیر نینجا و با لمس کردن گوشی موبایل خود باید میوه ها را قطعه قطعه کنید باید با دقت بالا میوه ها را از میان بمب ها تشخیص داده و با عکس العمل سریع آنها را قطعه قطعه کنید


برای دانلود به ادامه مطلب بروید


نویسنده بازدید : 32 سه شنبه 03 مرداد 1391 نظرات (0)


در این روز های حق انحصاری اختراعات شرکت ها  با مشکل مواجه شده اند و در میان این ها شرکت سامسونگ و اپل نیز یکی از سرسخت ترین رقیبای همدیگر می باشند که در این امر جایگاه خاصی را برای خود اختصاص داده اند ,  به گفته شرکت اپل : سامسونگ حق انحصاری این شرکت را زیر پای گذاشته و از اختراعات این شرکت بهره گرفته است , سامسنوگ نیز این بیانیه ها را تکذیب کرده و می گوید تمامی حق انحصاری شرکت ها رعایت شده است !

یکی از منابع............

بقیه در ادامه مطلب

نویسنده بازدید : 22 سه شنبه 03 مرداد 1391 نظرات (0)

همانگونه که می دانید فناوری این حافظه ها به گونه ایست که سوزن هارد با قرارگیری بر روی هد عمل آدرس یابی اطلاعات را انجام داده، و پس از پیدا کردن آدرس مورد نظر، داده ها را به رم انتقال داده و سپس برای عمل پردازش به پروسسور ارسال می شوند، با توجه به این که تمامی این مراحل اعم از جابه جایی سوزن، گردش هد و همچنین عمل آدرس یابی در هارد دیسک به صورت مکانیکی انجام می شود، موجب به وجود آمدن گرما، مصرف انرژی و همچنین به وجود آمدن زمان تاخیر در خواندن نوشتن می شود.که تمامی این اتفاقات در کنار یکدیگر موجب به وجود آمدن مشکلاتی از قبیل طولانی شدن زمان بوت سیستم، استهلاک قطعات مکانیکی هارد دیسک، تولید گرمای زیاد توسط هارد و در نهایت موجب کاهش سرعت کلیه ی عملیات پردازشی می شود. علاوه بر مشکلات بالا هارد دیسک ها در برابر ضربه ی فوق العاده حساس هستند، به صورتی که ممکن است با ضربه ای کوچک هارد بسوزد و یا قسمتی از اطلاعات آن از بین برود.

 

اما گونه ی دیگری از حافظه ها وجود دارند که به SSD ها معروفند. تاریخ ساخت این نوع حافظه ها به قبل سال ۱۹۹۰ میلادی باز می گردد که در آن زمان استفاده از آن ها به طور فراگیر مرسوم نبود و تنها در مصارف نظامی و فضایی کاربرد داشتند، اما از سال ۱۹۹۵ به بعد کم کم استفاده از این نوع حافظه ها مرسوم شد. به طوری که امروزه نمونه دستگاه هایی مانند تبلت ها ، سرورها، گوشی های هوشمند و همچنین کامپیوترهای قابل حمل از این نوع حافظه ها استفاده می کنند.

 

● اس اس دی ها دارای چه فناورهایی هستند ؟ معایب و مزایای آن ها نسبت به اچ دی دی ها چیست؟

SSD مخفف عبارت Solid state disk، منبع ذخیره سازی است که از نیمه رساناهای حالت جامد تشکیل شده است.این نوع فناوری همچنین در ساخت حافظه های فلش هم کاربرد دارد و به همین دلیل برخی از افراد SSD ها را حافظه های فلش یا EPP Rom می نامند.

 

هارد دیسک های حالت جامد یا همان SSD ها به حافظه هایی گفته می شوند که در آن ها از هیچ قطعه ی متحرکی استفاده نشده باشد، در ساخت آن ها از حافظه های مبتنی بر فلش یا SD Ram ها استفاده می شود. استفاده از حافظه های مبتنی بر فلش در SSD ها باعث می شود تا زمان تاخیر به حداقل برسد و همچنین گرمای تولید شده کاهش یابد که تمامی این مسائل باعث کاهش مصرف انرژی و همچنین سبکتر شدن این حافظه ها نسبت به هارد دیسک ها می شود. اما SSD ها هم همانند هارد دیسک درایوها دارای مشکلاتی می باشند که می توان از مهم ترین آنها به قیمت بالای این حافظه ها در مقابل هارد دیسک اشاره کرد.

 

شاید مهم ترین نکته در......

بقیه در ادامه مطلب...

نویسنده بازدید : 18 سه شنبه 03 مرداد 1391 نظرات (0)



آیا تا به حال به این موضوع فکر کردید که بخواهید از وسیله های گوناگون برای انجام کارهایی که شهرداری در سطح شهر انجام میدهد مثل عوض کردن چراغ های شکسته خیابان، کوتاه کردن شاخه های مزاحم درختان و تمیز کردن سطح آسفالت خیابان، تمیز کردن کانال های زهکشی و یا صاف کردن جاده های خاکی و... استفاده کنید؟ در بازی utiliti wehicles simulator 2012 شما این شانس را دارید که در دنیای خیالی این وظایف را به عهده بگیرید و رضایت مردم شهرتان را به دست آورید و آنان را خوشحال کنید. درابتدای کار شما می توانید از کامیون های کوچک استفاده کنید و با گشتن در شهر های بزرگ پروژه هایی را به عهده بگیرید و انجام دهید. با انجام پروژه های کوچک و بزرگ در 15 ماموریت گوناگون درآمد شما می تواند کم یا زیاد شود. شما باید توانایی کنترل امور مالی خود را داشته باشید. با افزایش درآمد شما می توانید ماشین های بزرگتر و تخصصی تری تهیه کنید در این صورت است که شهرداری پروژه های بزرگتری به دست شما می سپارد و درآمدتان بیشتر می شود. اگر شما پروژه ها را زودتر از موعد مقرر آماده تحویل نمایید پول بیشتری نصیبتان می شود. ایجاد تعادل میان درآمد حاصل از قرارداد های موفقیت آمیز و هزینه های جاری مثل هزینه های مدیریت و سوختگیری وسایل نقلیه و ... از وظایف مهم شما در این بازی است. همچنین شما باید مواظب رانندگییتان برای جلوگیری از جریمه های پلیس شهر باشید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

نویسنده بازدید : 28 سه شنبه 03 مرداد 1391 نظرات (0)

مرورگر وب جدید گوگل کروم از شاخص های امنیتی مهمی برخوردار است که باعث می شود گوگل از این نظر آنرا با مرورگر اپل سفری، موزیلا فایرفاکس و نسخه جدید اینترنت اکسپلورر مقایسه کند.مرورگر کروم از چهارچوب مشابه دیگر مرورگر ها بهره برده است. بویژه در استفاده از تکنیک تهیه لیست سیاه از سایت های مخرب و روش گشت وب سایت ها در پشت لایه های امنیتی از جمله درون "جعبه شنی" و مرور ناشناس اینترنت. گوگل با ارائه گوگل کروم وارد بازار مرورگرهای وب شده است که هنوز انحصار آن در دست مایکروسافت اینترنت اکسپلورر می باشد. اما آیا این تفاوت های امنیتی کروم باعث می شود این مرورگر در جلوه کاربران متمایز ظاهر شود؟ گوگل کروم از قابلیتی معرفی شده در Internet Explorer 8 بهره می برد با نام مرور نا شناس (Incognito) که اجازه میدهد کاربر در این وضعیت با مرور وب سایت ها هیچ رد پایی از خود بر جای نگذارد حتی فایل های کوکی فقط تا هنگام باز بودن پنجره جست و جو در سیستم زنده خواهند بود.همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. این جعبه شنی در واقع به مفهوم ساده به معنی آن است که هنگامیکه یک مهاجم سعی می کند به درون مرورگر نفوذ کند و بتواند از طریق آن به فایل های سیستمی و ریجستری دسترسی پیدا کند، مرورگر در وضعیت جعبه شنی کار را برای مهاجم سخت تر می کند زیرا وی میبایست اکنون راهی نیز برای دور زدن جعبه شنی فراهم کند. به این طریق که جهبه شنی از ترجمه و تغییر فایل ها توسط موتور نمایش دهنده صفحات وب جلوگیری می کند و از دخالت بیرونی در ریجستری، فایل های سیستمی و هر خواندن و نوشتن دیگری از روی فایل های مهم ممانعت می کند. اجرای هر Tab در مرورگر Chrome باعث خواهد شد که هر اپلیکیشن وب در پنجره جعبه شنی مخصوص به خود باز شود و در لایه امنیتی از دخالت مرورگر در فایل های حساس سیستم جلوگیری می شود. حتی فایل های اضافه شونده (Plug-ins) نیز در محیط دیگر حافظه Sand Box بصورت امن اجرا می شوند. اما هنوز با وجود رقابت مرورگر ها برای تامین محیطی امن تر برای کاربران، گوگل کروم شاید نتواند با وجود ارائه نسخه Internet Explorer9.0، نسخه 9 فایرفاکس و اپل سفری محلی جدا برای ارائه خود پیدا کند. در بخش مثبت نگری، گوگل کروم کاملاً کد باز (open source) ارائه شده است تا هر متخصص امنیت و کارشناس برنامه نویس بتواند در بهبود برنامه نویسی این مرورگر خود را سهیم کند. بنابراین تجهیز امنیتی گوگل کروم با سرمایه مناسب گوگل و توسعه گری کدباز در دسترس می باشد. اما آیا مرورگر فایرفاکس این برتری را در گذشته به کاربران معرفی نکرد؟

گوگل ادعا کرده است که مرورگر جدیدش بسیار سریعتر و قابل‌اطمینان تر از هر مرورگر دیگر تا به امروز است. نکته جالبی که در مورد این مرورگر وجود دارد این است که هر برگه (tab) پردازش جدای از دیگری دارد و در صورت کرش کردن یک صفحه، بقیه صفحات جدا گانه بارگذاری می‌شوند و کل مرورگر هنگ نمی‌کند. همچنین این مروگر تحت موتور جاوا اسکریپت V8 اجرا می‌شود.

ويژگي هاي كليدي اين نرم افزار Google Chrome:
- سرعت بالا در بارگزاري صفحات
- داراي قابليت ‏Tabbed Browsing ( باز شدن تمام صفحات در يك صفحه )
- امنيت بالا در محيط نا امن اينترنت
- جلوگبري از خطرات احتمالي Spy-Ware ها و دزدان
- جلوگيري از باز شدن صفحات تبليغاتي بي مورد( Popup - bloker )
- محافظت از پسوردها و رمز هاي عبور خصوصي و امنيتي
- زيبايي در طراحي
- داراي پوسته هاي مختلف
- پشتيباني از تمام نسخه هاي ويندوز از جمله ويندوز محبوب 7
- و ... 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

نویسنده بازدید : 34 سه شنبه 03 مرداد 1391 نظرات (0)



آیا شما هم به طور تصادفی فایل های مهمی را پاک کرده اید؟ یا هنگامی که کامپیوتر شما دچار عیب و نقصی شده فایل ها و اطلاعات مهمی را از دست داده اید؟ شاید شما هم نرم افزارهای ریکاوری زیادی را امتحان کرده اید و جست وجو های فراوانی را برای یافتن برنامه ی که بتواند خواسته های شما را برطرف کند انجام داده اید اما موفق نشده اید و هیچ کدام از آن ها نتوانسته اند نتایج دلخواه شما را فراهم کنند. امروزه نرم افزارهای قدرتمند زیادی از سوی کمپانی های بسیاری در رابطه با بازيابي اطلاعات روانه ی بازار شده اند اما به دلیل قیمت های گزاف آن ها و محدودیت های بسیاری که در نسخه های تریالشان وجود دارد کمتر کسی حاضر به استفاده ی از آن ها شده و از بازگردانی اطلاعات و فایل های خویش دست برمی دارد اما اکنون باز هم گروه پرتوان آسان دانلود به ارائه ی نرم افزاری بسیار مفید و کاربردی برای شما دوستان عزیز پرداخته است که با استفاده از آن می توانید به راحتی و بدون هرگونه مشکلی به بازیابی اطلاعات از دست رفته ی خود بپردازید. نرم افزار Recuva  که توسط شرکت Piriform ارائه شده است نرم افزاری است که علی رقم کم حجم بودن بسیار قدرتمند بوده و قادر است به سرعت اطلاعات و فایل های حذف شده ی شما را از انواع هارد ديسک ها، مموری کاردهای دوربین های دیجیتالی، MP3 پلیر ها و هزاران حافظه ی دیگر به سرعت و دقت بازگردانی کرده و در اختیار شما قرار دهد. همچنین جالب است بدانید در حالی که اندک زمانی بیش از ارائه ی این نرم افزار نمی گذرد ولی به سبب داشتن ویژگی های فراوانی همچون سرعت و دقت بالا در بازگردانی و رایگان بودن آن که یکی از مزیت های اصلی آن می باشد به یکی از محبوب ترین نرم افزارهای بازیابی اطلاعات جهان تبدیل شده و طرفداران بسیاری را نیز یافته است و اکنون ما نیز به شما توصیه می کنیم این نرم افزار قدرتمند را امتحان کرده و لذت ریکاوری را با این نرم افزار تجربه کنید.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Recuva v1.38.504 :
- امکان حفاظت از فایل های پاک شده با پاک کردن همیشگی آن ها
- پیدا کردن اکثر فایل ها در مدت یک دقیقه و نیز یافتن 99 درصد فایل ها با اسکن عمیق
- پشتیبانی از 37 نوع زبان زنده ی دنیا
- توانایی بازيابي فایل های پاک شده ی کامپیوترها، دوربین های دیجیتالی، فلش مموری ها و حتی Mp3 Player و iPod
- توانایی بازيابي فایل ها از درایو های فرمت شده
- توانایی بازيابي ایميل های حذف شده از Microsoft Outlook Express، Mozilla Thunderbird و...
- توانایی بازيابي آهنگ های پاک شده همراه با هر گونه اطلاعات اضافی آهنگ از MP3 پلیر ها
- توانایی بازيابي فایل های Word ذخیره نشده و باز سازی هوشمندانه ی اسناد Word از Temporary Files
- توانایی بازيابي سریع فایل ها در مدت زمان کوتاه بدون جزئیات جزئی و ناچیز در مواقع ضروری
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و...


برای دانلود به ادامه مطلب بروید

نویسنده بازدید : 28 سه شنبه 03 مرداد 1391 نظرات (0)

آیکون ها یکی از ابزارهای گرافیکی میباشد که امروزه بسیار پرطرفدار شده اند ، بخصوص برای کسانی که کارهای طراحی انجام میدهند.شاید تا چند سال پیش همه کاربران از آیکون های پیش فرض خود ویندوز استفاده میکردن ولی با گذشت زمان و تکراری شدن این آیکون ها ، کاربران به آیکون های جدید با رنگ آمیزی خاص و اشکال مختلف رو آوردن.گفتنی است تولیدات آیکون ها روز به روز افزایش یافت است و برای نرم افزارهای مختلف آیکون سازی میشود.با توضیحاتی که در مورد آیکون ها داده شد ، در این پست برای شما کاربران عزیز مجموعه ای شامل ۵۰ آیکون جدید و زیبا را آماده دانلود کردیم.این آیکون ها با فرمت PNG,ICO در سایز ۳۰۰*۳۰۰ پیکسل تهیه شده است.شما عزیزان با توجه به نیاز و سلیقه خود میتونید از این آیکون ها در داخل رایانه خود استفاده کنید و لذت ببرید.


برای دانلود به ادامه مطلب بروید

نویسنده بازدید : 28 سه شنبه 03 مرداد 1391 نظرات (0)
دانلود SlimBrowser v6.01 - مرورگری ساده اما سریع و کارآمد


وقتی دستان یک کاربر برای انتخاب نرم افزار باز باشد مطمئنا می تواند بهترین گزینه را به تناسب هدف برای خود برگزیند. مرورگرها انواع مختلفی دارند که کاربران بسته به نیاز از آن ها استفاده می کنند ؛ گزینه هایی مانند فایرفاکس ، کروم ، اینترنت اکسپلورر و ... همیشه هواداران زیادی دارند اما مرورگرهایی هم هستند که اصلا شاید نامشان هم برده نشده باشد اما قابلیت های متعددی دارند که گاهی بعضی از کاربران را به سمت خوب جذاب می کنند. SlimBrowser نام یکی از همین مرورگرهاست که امکانات متعددی را در زمینه وبگردی در اختیار کاربران قرار می دهد. 
این نرم افزار که از سرعت بسیار مناسبی برای بازگشایی صفحات وب بهره می برد تحت یک واسط کاربری جذاب هم طراحی شده و با توجه به همین طراحی جذاب و منوهای به اصطلاح دم دست کار را برای وبگردی فوق العاده آسان خواهد کرد. حجم پائین ، هماهنگی با دیگر مرورگرها ، سازگار با انواع استاندارهای تحت وب ، امنیت بالا در وبگردی و به خصوص ایمن بودن برای اطلاعات شخصی و گزینه های متعدد دیگر که در اغلب مرورگرها هم موجود است در نرم افزار SlimBrowser به چشم می آید. نسخه ی جدید این ابزار که به تازگی ارائه شده نسبت به ویرایش های قبلی تا حدود زیادی بهینه تر گردیده و به همین سبب کار را برای کاربران ساده تر خواهد کرد. 

قابلیت کلیدی نرم افزار SlimBrowser:
- هوشمند بودن نرم افزار برای پرکردن اطلاعات به صورت اتوماتیک
- امنیت بالا در وبگردی
- وجود یک نرم افزار داخلی برای مدیریت دانلودها
- وجود انواع سرویس های اینترنتی در نرم افزار
- لاگین شدن اتوماتیک در سایت های مختلف
- امکان ذخیره سازی و مدیریت سایت ها براساس گروه دلخواه
- بلوک کردن پنجره های مزاحم 
- بلوک کردن تبلیغاتی که در صفحات به نمایش در می آیند
- امکان ترجمه صفحات وب به زبان دلخواه
- وجود ابزاری برای چک کردن املا کلمات تایپ شده از سوی کاربر
- نمایش دقیق اطلاعات مربوط به آب و هوا
- وجود یک ادیتور ساده برای HTML و دیگر اسکریپت ها
- استفاده از اسکین دلخواه برای نرم افزار
- حجم مناسب ، سازگاری با نرم افزارهای دیگر و سرعت بالا در اجرا
- سرعت بسیار مناسب در بارگزاری صفحات وب
- سازگاری کامل با انواع استانداردها
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ... 


برای دانلود به ادامه مطلب بروید

تعداد صفحات : 26

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 252
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 62
  • بازدید ماه : 59
  • بازدید سال : 318
  • بازدید کلی : 6,262