loading...
الیزه
نویسنده بازدید : 21 سه شنبه 03 مرداد 1391 نظرات (0)
توضیحات نرم افزار:
فايرفاكس 5 محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر کیفیت و کارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امکانات ميدانند.
توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد.

نسخه نهایی مرورگر قدرتمند Mozilla Firefox 5.0 Beta



برخی از ویژگی های این نرم افزار:
امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است
مجهز به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد
می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید
محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها
کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است
Firefox با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است.

فرمت : zip / حجم: 13.6 مگابايت دانلود كنيد نسخه نهایی مرورگر قدرتمند Mozilla Firefox 5.0 Beta

نویسنده بازدید : 22 سه شنبه 03 مرداد 1391 نظرات (0)
- بيشتر نرم افزارها براي قرار گرفتن در روي سايت به منظور استفاده كاربران نياز به برنامه اي دارد كه فايل ها را كمپرس يا فشرده كند كه حجم كمتري از فضاي سرور سايت را اشغال نمايد.و همچنين براي در امان ماندن فايلها از ويروسي شدن ناگهاني فشرده كردن فايلها بسيار مناسب ميباشد.
اين نرم افزار علاوه بر فشرده سازي نرم افزارها و فايلها و پوشه ها ميتواند فايلهاي فشرده شده را نيز بازگشايي كرده و از حالت فشرده شده خارج نماييد.

-فرمت هايي كه توسط اين برنامه ساپورت ميشوند عبارتند از rar , zip كه هر دو فرمت هم مختص فايلهاي فشرده شده مي باشد.
- بيشتر نرم افزارهاي قرار داده شده در روي سايت توپترينها دات كام هم از طريق همين برنامه فشرده سازي شده اند لذا بعد از دانلود برنامه مورد نظر بايد از طريق اين برنامه بسيار سبك و كم حجم فايل دانلود شده را از حالت فشرده خارج نماييد و بعدا در روي سيستم خود نصب نماييد..اكثر سايتها روي فايل هاي فشرده شده(زيپ شده) پسوورد قرار ميدهند كه براي رفاه شما كاربران محترم از اين كار صرف نظر نموده ايم.

winrar ورژن جدید و نهایی قوی ترین فشرده ساز دنیا WinRAR 4.20 Final

 



فرمت : exe / حجم: 1.31 مگابايت - دانلود نرم افزارwinrar3.9

دانلود نرم افزارwinrar3.9

نویسنده بازدید : 20 سه شنبه 03 مرداد 1391 نظرات (0)
نرم افزار Internet Download Manager معروف به IDM با بیش از 200.000 کاربر ثبت شده در سراسر جهان یکی از محبوب ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود فایل از اینترنت میباشد. IDM سرعت دانلود را تا %500 افزایش می دهد و بر خلاف دیگر نرم افزار های مشابه که قبل از شروع عملیات دانلود فایل ها را تکه تکه می کنند این نرم افزار در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت File ها را تکه تکه کرده و دانلود هر قسمت به طور جداگانه انجام می کند. این عمل باعث افزایش سرعت دانلود و دریافت File ها خواهد شد. همچنین اگر در هنگام دانلود ارتباط اینترنتی شما قطع شود بدون نگرانی می توانید ادامه فایل را پس از برقراری ارتباط مجدد دریافت نمائید شما از طریق این برنامه می توانید انواع فایل ها را به آسانی دریافت کنید.
دانلود نرم افزار مديريت دانلود idm به همراه آموزش استفاده و نصب

قابلیت های کلیدی نرم افزار Internet Download Manager 5.19 Build 2:
- نصب سریع و آسان نرم افزار
- افزایش پنج برابری سرعت دانلود بر اساس جدیدترین تکنیک ها
- قابلیت کشیدن و رها کردن - Drag & Drop لینک ها
- بهبود رابط کاربری نگارش جدید برنامه
- ویروس یابی انواع و اقسام فایل های دانلود شده
- ویژگی Speed Limiter برای محدود کردن سرعت دانلود یک فایل مشخص
- پشتیبانی از انواع پروکسی سرورها مانند Microsoft ISA, FTP proxy servers
- قابلیت ادامه دانلود های نیمه تمام از جایی که ارتباط اینترنتی شما بنا به دلایلی قطع شده است
- دانلود فایل های ویدیویی FLV از سایت های YouTube, Google Video, و MySpaceTV
- سازگاری با انواع مرورگرهای اینترنت اکسپلورر، نت اسکیپ، اپرا MSN Explorer, AOL, Mozilla, Mozilla Firefox, Mozilla Firebird, Avant Browser, MyIE2 و دیگر مرورگر های محبوب برای اجرا نمودن خودکار برنامه به منظور مدیریت دانلود فایل ها
- پشتیبانی از پروتکل های HTTP, FTP, MMS و HTTPS
- پشتیبانی کامل از ویندوز های Xp/2000/2003/Vista

- برای این نرم افزار کرک های زیادی ساخته شده، که اکثر آنها دارای مشکلاتی هستند. اما کرکی که در اینجا فرار داده شده 100% بدون مشکل می باشد و می توانید به طور نامحدود از این نرم افزار استفاده کنید.

فرمت : zip / حجم: 3.15 مگابايت - دانلود نرم افزار مديريت دانلود
دانلود نرم افزار مديريت دانلود idm به همراه آموزش استفاده و نصب

نویسنده بازدید : 18 سه شنبه 03 مرداد 1391 نظرات (0)

اگر شما هم از دست افراد علاقه مند به دنیای فناوری و تکنولوژی میباشد باید بگوییم که منتظر سیستم عامل جدید برای رایانه ها ، موبایل و تبلت ها باشید. به نظر میرسد شرکت Mozilla قصد دارد با سیستم عامل خود یعنی Firefox تحولی عظیم را ایجاد کند و هم اکنون این سیستم عامل را برای تست کردن توسط کاربران در دسترس قرار داده است. سیستم عامل Firefox در ابتدا فقط برای گوشی های هوشمند و تبلت ها طراحی شده بود ولی در حال حاضر برای تست کردن بر روی رایانه های مبتنی بر OS X ، ویندوز و یا لینوکس در اختیار قرار گرفته است. توسعه دهندگان میتوانند شروع به استفاده از نسخه آزمایشی این سیستم عامل کنند و تغییرات دلخواه خود را در آن پدید بیاورند.

!!! برای اطلاعات بیشتر به ادامه ی مطلب بروید !!!

نویسنده بازدید : 31 سه شنبه 03 مرداد 1391 نظرات (0)

اگر از سرویس چت جی‌میل خود زیاد استفاده می‌کنید بهتر است افزونه Chat for Google را روی مرورگر کرومتان نصب کنید. با کمک این نرم‌افزار دیگرنه نیاز به دانلود نرم‌افزار «گوگل تاک» دارید و نه دیگر نیازی است که برای اینکه ببینيد چه کسی در جی‌میل با شما چت می‌کند، مدام به این صفحه سر بزنید.

با استفاده از این افزونه می‌توانید از امکانات مختلف گوگل تاک استفاده کنید. همچنین این افزونه از هنگ اوت (چت تصویری گروهی) گوگل پلاس نیز پشتیبانی می‌کند.

یکی از نکات مثبت این افزونه این است که وقتی میان تب‌های مختلف مرورگر حرکت می‌کنید پنجره چت نیز با شما حرکت می‌کند که کار را برای شما بسیار آسان‌تر می‌کند. در واقع دیگر نیاز به حرکت از مرورگر به گوگل تاک یا صفحه جی‌میل وجود نخواهد داشت. برای دریافت این افزونه از کروم وب استور استفاده کنید.

کار با این افزونه نیز بسیار ساده است. بعد از نصب Chat for Google، آیکون این افزونه در بالای صفحه سمت راست نمایان می‌شود. کافی است برای شروع کار، روی آیکون در کنار آدرس يك بار کلیک کنید. محیط کار با این افزونه تقریبا شبیه به گوگل تاک است.

نویسنده بازدید : 23 سه شنبه 03 مرداد 1391 نظرات (0)

محققان از دستكش صفحه‌كليد جديد موسوم به G.A.U.N.T.L.E.T. در آتلانتاي امريكا رونمايي كردند.

نام اين دستكش كه توسط جياك ليو يكي از كارمندان شركت Kabob ارائه شده، علائمي اختصاري است كه براي توصيف عملكرد و چهره آن به كار مي‌رود و ... .
نویسنده بازدید : 22 سه شنبه 03 مرداد 1391 نظرات (0)

The US Army and the US National Football League are cooperating on a project to develop be...

The US Army and the US National Football League are cooperating on a project to develop better ways of preventing concussion (Image via Shutterstock)

The US Army is now working with the US National Football League (NFL) to develop ways to protect their respective members at risk of repeated incidents of mild traumatic brain injury (MTBI), traditionally called concussions. The first step of the program is to install sensors in the protective helmets so that the conditions leading to MTBI can be understood. Once understood, new helmet designs will provide more protection against such injuries.

[ برای مشاهده متن کامل به همراه ترجمه به ادامطلب بروید ... ]

نویسنده بازدید : 17 سه شنبه 03 مرداد 1391 نظرات (0)

http://www.zoomit.ir/media/k2/items/cache/62da079e095ba05fcdf25cba0114d30e_XL.jpg

گزارش‌ها حاکی از آنند که تولید آیفون جدید در کارخانه Pegatron آغاز شده است. Pegatron یک کمپانی تایوانی الاصل است که تولید آيفون جدید را در کارخانه شانگهای خود آغاز کرده است. پیش از این نیز شایعات بسیاری مبنی بر شروع تولید آیفون جدید که احتمالا با نام آيفون ۵ عرضه خواهد شد، منتشر گردیده بود. اما در گزارش تازه DigiTimes نام کارخانه تولید کننده به همراه اطلاعات بیشتر اعلام شده است و ...

تعداد صفحات : 26

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 252
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 244
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 263
  • بازدید ماه : 348
  • بازدید سال : 607
  • بازدید کلی : 6,551